Allereerste Jarige Job Partnerdag

15 september 2023

Op zaterdag 9 september was het tijd voor onze eerste Jarige Job Partnerdag! Deze dag organiseerden wij omdat we trots zijn op wat we in 13 jaar bereikt hebben met onze partners. In januari dit jaar deelden we onze 500.000ste verjaardagsbox uit. Dit hadden wij niet gekund zonder al die mooie  samenwerkingen met bedrijven, maatschappelijke partners en onze geweldige vrijwilligers!

Wij zijn enorm blij dat er zoveel partners zijn die met ons willen samenwerken. Samen kunnen we zoveel mogelijk kinderen een feestelijke verjaardag bezorgen. De één geeft ondersteuning in donaties of producten en de ander in kennis en expertise of in helpende handjes. Om iedereen te bedanken en mee te nemen in onze plannen voor de toekomst ontvingen we onze partners en vrijwilligers op onze Jarige Job Partnerdag.

Partnerdag voor alle vrienden

Mede dankzij onze vrienden kan Stichting Jarige Job dit jaar meer dan 140.000 kinderen een feestelijke verjaardag bezorgen. Al onze vrienden waren daarom uitgenodigd om met partner en kinderen naar onze feestelijke loods te komen. Hier konden zij laten zien wat Stichting Jarige Job doet en wat hun eigen bijdrage hierin is. De Jarige Job Partnerdag was opgesplitst in vier shifts. De laatste shift was speciaal gereserveerd voor onze vrijwilligers.

Een groot feest voor jong en oud

Onze vrienden gaven hun partners en kinderen een inkijkje in onze feestelijke inpakloods. Er werden volop verjaardagsboxen ingepakt door ouders en kinderen. Na het inpakken was het tijd voor een lekker hapje en drankje bij de foodtrucks. Ondertussen leefden de kinderen, én veel volwassenen, zich uit op de Jarige Job springkussens. Vanwege het mooie weer stond er ook een waterglijbaan en een zeepbaan en deze werden dan ook veelvuldig gebruikt door jong en oud. Eén groot feest dus!

De Jarige Job Partnerdag

De eerste Jarige Job Partnerdag is mede mogelijk gemaakt door: KNV EHBO afd. Terbregge - Ommoord, Van Nelle Fabriek, JB Inflatables, Keurmerkinstituut, IT Synergy, Hallo Kids radio, Revelation Events, Perfetti van Melle, Food2smile, Sa. Visuals, Catering by Warda, Hieper de Pieper, Poffertjes & meer.. en De Pizzabus.

📸 Sa. Visuals