Word lid van de Jarige Job Business Club!

De Jarige Job Business Club: een groep ondernemers die de krachten bundelen voor kinderen uit kwetsbare gezinnen, met als doel het mogelijk maken van een verjaardag voor ieder kind in Nederland. Daarnaast is de Business Club een bijzondere manier om relaties op te bouwen met gelijkgestemde ondernemers die Stichting Jarige Job steunen, niet alleen financieel maar ook met kennis en expertise!

Waarom lid worden?

• Maatschappelijk verantwoord ondernemen; lid zijn van de Jarige Job Business Club geeft inhoud aan de maatschappelijke betrokkenheid van je bedrijf.
  • Als lid ben je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij Stichting Jarige Job dankzij de Business Club nieuwsbrief en de Business Club LinkedIn groep. Updates m.b.t. Stichting Jarige Job worden gedeeld, interactie en kennisdeling tussen de leden wordt gestimuleerd en er is ruimte voor netwerken.
  • Twee keer per jaar vindt er een Business Club netwerkborrel plaats bij Stichting Jarige Job in Rotterdam. Naast borrelen en het organiseren van informatieve presentaties zullen er ook gezamenlijk verjaardagsboxen ingepakt worden!
  • Stichting Jarige Job voorziet Business Club leden van (digitale) materialen voor interne en externe communicatie.
  • Gegarandeerde deelname aan de jaarlijks terugkerende en mega-feestelijke inpakmarathon als team “Jarige Job Business Club”!
  • Stichting Jarige Job heeft de ANBI status, hierdoor is je lidmaatschap fiscaal aftrekbaar!

Welk pakket past bij jou?

Lees meer over de invulling van de verschillende Jarige Job Business Club pakketten:

Feest 2.625,- per jaar

Adopteer 75 verjaardagsboxen
1 x p.j. gebruik ontvangstruimte

Fuif 5.250,- per jaar

Adopteer 150 verjaardagsboxen
2 x p.j. gebruik ontvangstruimte

Festijn 10.500,- per jaar

Adopteer 300 verjaardagsboxen
3 x p.j. gebruik ontvangstruimte

aanvragen

Download hier alle informatie over de Jarige Job Business Club.

• E-heroes

• de Fiscale Zaak

• Jouw bedrijfsnaam hier?