Breng een bezoek aan de Jarige Job Pop up shop in Rotterdam

10 december 2019

Iedereen die een cadeautje overheeft voor een ander kan deze in januari weer gratis meegeven aan de pakketbezorgers van PostNL. Maar je kunt ook alvast langskomen in de Jarige Job Pop up shop in Rotterdam. Deze bijzondere ‘winkel’ vind je middenin het centrum van de stad, aan de Korte Lijnbaan 12-14. Heel december lang kun je hier iedere vrijdag, zaterdag en zondag nog terecht om een cadeau te doneren of op een andere manier je steentje bij te dragen.

Cadeau doneren in onze Pop up shop
Uit ons onderzoek blijkt dat 7 op de 10 kinderen in Nederland zoveel cadeaus ontvangen met de feestdagen, dat een deel ervan soms onuitgepakt in de kast belandt. Deze presentjes kun je natuurlijk bewaren of doorgeven aan een ander kindje dat binnenkort jarig is, maar je kunt ze ook doneren in de Jarige Job Pop up shop! De cadeautjes die wij ontvangen verdelen we in het nieuwe jaar over meer dan 61.000 verjaardagsboxen. Deze boxen sturen wij op naar jarige kinderen in heel het land die, vanwege geldtekort thuis, geen verjaardag kunnen vieren. Een verjaardagsbox bevat alles wat je nodig hebt voor een leuke verjaardag: slingers, ballonnen, traktaties en natuurlijk het cadeautje. Woon je in de omgeving van Rotterdam en heb je een cadeau over voor een ander? Kom gezellig langs in de Pop up shop, doneer je meegebrachte cadeau óf koop er in de shop een om achter te laten.

Partners van Jarige Job
Zonder onze partners geen Pop up shop! De realisatie van dit bijzondere initiatief is te danken aan meerdere samenwerkingen. Zo helpt het personeel van de Timberland winkel mee in de shop en wordt de koffie en thee verzorgd door Selecta. Bedrijf Dynata voerde voor ons het onderzoek uit over sinterklaascadeaus én ze kwamen op Black Friday tijdens de Pop up shop opening met het hele team cadeaus inleveren. Heel december hebben veertig winkels in het centrum van Rotterdam een Jarige Job donatieblik naast de kassa staan en tot en met 15 december zijn er op meerdere plekken in de Bijenkorf donatiepunten ingericht. Hier kun je een cadeautje doneren of eenvoudig een donatie doen door de QR-code te scannen met je telefoon.

PostNL #mooigebaar actie
Ook dit jaar werkt Stichting Jarige Job weer samen met PostNL om van iedere verjaardag een feestje te maken. Iedereen die een cadeautje overheeft voor een ander kan deze in januari kosteloos meegeven aan de pakketbezorger of inleveren bij één van de PostNL-locaties door heel Nederland. Bekijk hier hoe je mee kunt doen aan de actie van PostNL. Heb je in december al cadeautjes die je graag wilt doneren? Dan kun je deze natuurlijk ook alvast langsbrengen in de Pop up shop in Rotterdam.

De Jarige Job Pop up shop is gevestigd aan de Korte Lijnbaan 12-14 in Rotterdam en is ieder weekend in december geopend van vrijdag tot en met zondag.