Daten met je Hart 2023 was groot succes

Op zaterdag 11 februari organiseerde Stichting Jarige Job, in aanloop naar Valentijnsdag, het speeddate evenement ‘Daten met je Hart’. Dit jaar in succesvolle samenwerking met Mingle the Single en Pepper. In de feestelijke inpakloods van Jarige Job in Rotterdam kwamen maar liefst 140 vrijgezellen bijeen om elkaar tijdens het inpakken van verjaardagsboxen te leren kennen. De verjaardagsboxen gaan naar kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat daar thuis geen geld voor is.

Dit jaar werd Daten met je Hart opgesplitst in twee shiften en zijn de deelnemers ingedeeld op basis van hun leeftijd. Er is één shift georganiseerd voor vrijgezellen van 25 – 50 jaar en één shift voor 50-plussers. Iedere ronde werd een verjaardagsbox ingepakt met een andere partner, waardoor de vrijgezellen meerdere korte dates in één middag hebben gehad. De dames van Mingle the Single hebben het speeddaten in goede banen begeleid, want wij weten nu al dat er minimaal 15 matches zijn gemaakt! Er heeft zelfs al een vervolgdate plaatsgevonden.

Daarnaast zijn er maar liefst 675 verjaardagsboxen ingepakt voor Stichting Jarige Job en daarmee kunnen wij wel stellen dat het een zeer succesvolle, maar bovenal gezellige middag is geweest. Zeker voor herhaling vatbaar!

Aftermovie door SociJel en foto’s door Arjan Broek Fotografie.

Daten met je Hart werd mede mogelijk gemaakt door: Revelation Events, Folat, de vrijwilligers van Stichting Jarige Job en DJ Mark Smit.