Daten met je Hart bij Jarige Job!

Zaterdag 10 februari opende Stichting Jarige Job in samenwerking met Mingle the Single haar deuren voor vrijgezellen met het hart op de goede plek. In de feestelijke inpakloods verzamelden zich 150 vrijgezellen om elkaar beter te leren kennen tijdens het inpakken van verjaardagsboxen. De verjaardagsboxen gaan naar kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is.

Het daten was ook dit jaar verdeeld over twee shifts op basis van de leeftijd van de deelnemers. In de eerste shift werden de single 50-plussers ontvangen en tijdens de tweede shift was het de beurt aan singles tussen de 25 – 50 jaar. In beide shifts werd elke ronde een verjaardagsbox ingepakt met een andere partner, waardoor de vrijgezellen meerdere korte dates in één middag hebben gehad. De matchmakers van Mingle the Single hebben het speeddaten in goede banen geleid en met resultaat! Wij weten nu al dat er minimaal 12 matches zijn gemaakt en er zijn al plannen gemaakt voor een gezamenlijke motorrit! Dat daten met je hart werkt, blijkt wel uit het koppel wat vorig jaar is ontstaan en ondertussen elke dag Valentijnsdag viert in hun eigen huis!

Daarnaast zijn er maar liefst 643 verjaardagsboxen ingepakt voor Stichting Jarige Job en daarmee kunnen wij wel stellen dat het een zeer succesvolle, maar bovenal romantische middag is geweest.

Foto’s:  Heijblom fotografie
Aftermovie: Sascha Holl.

Daten met je Hart werd mede mogelijk gemaakt door: Revelation Events, de vrijwilligers van Stichting Jarige Job en Mingle the Single