Zaterdag 10 februari 2024

Kom daten en verjaardagsboxen inpakken bij Stichting Jarige Job in Rotterdam!
Op zaterdag 10 februari 2024 organiseert Stichting Jarige Job in samenwerking met Mingle the Single ‘Daten met je Hart’; een gelegenheid om leuke singles te ontmoeten en daarnaast iets te doen voor kwetsbare kinderen in Nederland. Tijdens het daten vul je namelijk verjaardagsboxen voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. In de verjaardagsboxen gaan cadeautjes, traktaties, versiering en alle ingrediënten voor een feestelijke verjaardagstaart!

Vind jij het leuk om te speeddaten en tegelijkertijd verjaardagsboxen in te pakken?
Meld je hier dan snel aan op de website van Mingle the Single!

Wat is Daten met je Hart?

Daten en tegelijkertijd het verschil maken! Steek samen met andere singles de handen uit de mouwen voor kwetsbare kinderen onder het genot van een drankje, hapje en een leuk gesprek. Deelname is vanaf 25 jaar en deelname kost €12,50. Benieuwd naar wat je kunt verwachten? Bekijk hieronder de aftermovie van Daten met je Hart 2023!

Waar en wanneer is daten met je hart?

Datum: zaterdag 10 februari 2024
Tijd 45 – 65 (+) jaar: 12:45 – 16:00 uur
Tijd 50-minners: 14:45 – 18:00 uur
Locatie: Van Nellefabriek | Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L) 3044 BC Rotterdam
Download routebeschrijving.

Aanmelden daten met je hart

Lijkt het jou leuk om iets te doen voor kinderen die in armoede opgroeien en tegelijkertijd andere singles te leren kennen?

Meld je dan snel aan op de website van Mingle the Single!