Greetz en Jarige Job presenteren: KAdonatie!

Stichting Jarige Job en Greetz slaan de handen ineen en presenteren: de KAdonatie! Een KAdonatie is een donatie aan Jarige Job die je uit naam van iemand anders doet. Als bedankje voor het KAdoneren krijg je van Greetz de speciale KAdonatie kaart om op te sturen naar de jarige, jubilaris of het bruidspaar. Zo maken we samen de verjaardag van een kind nóg feestelijker!

Wat is een KAdonatie?

Een KAdonatie is een origineel cadeau voor elke gelegenheid; van verjaardag tot bruiloft en van jubileum tot babyshower. Doneer een of meerdere verjaardagsbox(en) via de KAdonatiepagina op onze website en ontvang direct na het KAdoneren een kortingscode van Greetz in je mailbox. Via greetz.nl/kadonatie verstuur je vervolgens de gepersonaliseerde Kadonatiekaart naar de jarige, jubilaris of het bruidspaar. Zo verras je diegene op een feestelijke manier!

KAdoneren

Met een KAdonatie geef je een waardevol cadeau aan een vriend, kennis of collega, en draag je samen bij aan een feestelijke verjaardag van een kind. Dat betekent dubbel feest! Wil je weten hoe het werkt? Volg onderstaande stappen om te KAdoneren aan Jarige Job.

• Doe een eenmalige donatie aan Stichting Jarige Job via dit formulier.
  • Je krijgt hierna direct een Greetz actiecode toegestuurd via de mail (check je spam).
  • Ga naar www.greetz.nl/kadonatie en stuur een gepersonaliseerde kaart van je KAdonatie naar de jarige, jubilaris of het bruidspaar!

Stichting Jarige Job

Wij bezorgen feestelijke verjaardagsboxen bij kinderen uit gezinnen die het minder breed hebben, omdat we vinden dat ieder kind een verjaardag verdient! In de verjaardagsbox zit alles wat nodig is om een verjaardag te vieren. Denk aan cadeaus, traktaties voor thuis en op school, feestelijke versiering en veel meer! Zo zorgt Stichting Jarige Job dat ieder kind kan meedoen en zorgeloos kan genieten van zijn of haar verjaardag.