Hallokids Radio

Hallokids Radio is een online radiozender speciaal voor kinderen van 4 tot 10 jaar. Kinderen kunnen hier luisteren naar de grootste hits van nu en muziek voor en door kids. Wat Hallokids Radio bijzonder leuk maakt, is de interactie met de luisteraars. Radio met, voor en door kinderen waarbij entertainment en educatie hand in hand gaan.

Hallokids Radio is te beluisteren via de website, maar ook via onderstaande kanalen.
–  de HalloKids Radio App
–  TuneIn
–  Juke
–  Radiozenders.fm

Ochtendshow Hallokids Radio

Hallokids Radio heeft een eigen live ochtendshow speciaal voor kinderen. Je wordt voor schooltijd wakker met DJ Arnoud en DJ Mayoni van 6 tot 9 uur. Ze zingen voor alle jarigen, spelen toffe win-spelletjes en houden je op de hoogte van het laatste nieuws. Luister hieronder naar een geluidsfragment.

Hallokids Radio en Stichting Jarige Job

In de verjaardagsboxen van Stichting Jarige Job gaat standaard een kleurplaat van HalloKids Radio. Op deze manier brengen wij HalloKids Radio onder de aandacht bij kinderen. Wij staan vierkant achter de missie van Hallokids Radio: minder schermtijd, meer aandacht en verwondering!