Het resultaat van de Jarige Job Inpakbrigade 2023: 11.304 verjaardagsboxen!

Op 15, 16 en 17 november vond de tweede editie van de Jarige Job Inpakbrigade plaats. Vanwege het grote succes vorig jaar was de Inpakbrigade nu niet één dag, maar zelfs drie dagen lang. Er kwamen 21 bedrijven in 16 shifts verjaardagsboxen inpakken voor kinderen waar er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag. Tijdens het inpakken hebben zij er met elkaar een echt feestje van gemaakt.

Dagelijks worden er in onze loods ook verjaardagsboxen ingepakt door bedrijven die dit als teamuitje komen doen. Tijdens de feestdagen eind december ligt dit even stil, maar er zijn in januari wel heel veel kinderen jarig. Door de Inpakbrigade kunnen we deze kinderen toch een onvergetelijke verjaardag bezorgen.

Wij willen alle deelnemers, vrijwilligers, DJ’s en alle vrienden bedanken voor hun bijdrage aan de Inpakbrigade! Mede door jullie kunnen 11.304 kinderen de komende tijd hun verjaardag feestelijk vieren.

De Jarige Job Inpakbrigade 2023 is mede mogelijk gemaakt door Revelation Events, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Moosfotografie, Dj’s: Nick Selter, DJ Royaal, Maarten Kremer, Daniël van der Sande, Matta, Rudi JongbloedOfnoh  en Jailomusic. Bekijk hieronder de aftermovie en de foto’s voor een sfeerimpressie.