HOERA! Je hebt je ingeschreven voor de Jarige Job Inpakmarathon!

Vrijdag 1 t/m zondag 3 oktober 2021

De Jarige Job Inpakmarathon gaat dit jaar door! In oktober is het dan eindelijk weer zover; de Inpakmarathon zal na twee afgelaste edities weer losbarsten op het Van Nelle terrein in Rotterdam. Dit jaar steken we het jaarlijkse evenement in een aangepast jasje. Het knalfeest wordt verspreid over drie dagen, zodat we op een verantwoorde én feestelijke manier zoveel mogelijk verjaardagsboxen in kunnen pakken!!

We naderen het eind van 2021, maar juist in deze laatste maanden zijn er nog ontzettend veel kinderen die wachten op een feestelijke verjaardagsbox. Met de zomer en verjaardagsmaand september achter ons begint de voorraad verjaardagsboxen bij Jarige Job te slinken. Tijd dus om gezamenlijk de handen uit de mouwen te steken en zoveel mogelijk boxen te voorzien van cadeaus, feestversiering, verjaardagstaart en meer!

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten van vrijdag 1 oktober tot en met zondag 3 oktober om in 12 shifts van 2 uur zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema! Jarige Job zorgt voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen gaan we er een feestje van maken en het record van 8.120 verjaardagsboxen verbreken!

Bekijk thema’s & tijdssloten

Laat de voorpret maar beginnen!

Laat anderen weten dat je meedoet door jezelf op aanwezig te zetten op het Facebook evenement. Ook brengen we je hier op de hoogte van alle nieuwtjes over de Inpakmarathon. Check ondertussen de foto’s en aftermovie van Jarige Job’s Inpakmarathon 2019 en zie alvast wat we voor je in petto hebben!