Vrijdag 1 t/m zondag 3 oktober 2021

De Jarige Job Inpakmarathon gaat dit jaar door! In oktober is het dan eindelijk weer zover; de Inpakmarathon zal na twee afgelaste edities weer losbarsten op het Van Nelle terrein in Rotterdam. Dit jaar steken we het jaarlijkse evenement in een aangepast jasje. Het knalfeest wordt verspreid over drie dagen, zodat we op een verantwoorde én feestelijke manier zoveel mogelijk verjaardagsboxen in kunnen pakken!

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten van vrijdag 1 oktober tot en met zondag 3 oktober om in 12 shifts van 2 uur zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema! Jarige Job zorgt voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen gaan we er een feestje van maken!

CoronaCheck-app

Tijdens de Jarige Job Inpakmarathon hanteren wij de algemeen geldende maatregelen die van toepassing zijn op evenementen. Zo is iedereen verplicht om bij binnenkomst een officieel coronatoegangsbewijs te tonen. Het coronatoegangsbewijs zet je zelf op je mobiele telefoon met de CoronaCheck-app.

Inschrijvingen vol!

Helaas zijn alle tijdssloten voor de Inpakmarathon 2021 volgeboekt. Wel is het mogelijk om je in te schrijven voor de reservelijst, zodra er plek vrijkomt nemen we contact met je op! Aanmelden voor de reservelijst kan onderaan deze pagina.