Help jij ons om alle kinderen een feestelijke verjaardag te bezorgen?

In Nederland groeit 1 op de 12 kinderen op in armoede. Stichting Jarige Job helpt, door de meest kwetsbare kinderen een verjaardagsbox vol cadeaus, traktaties en versiering te bezorgen. Help jij ons mee minderbedeelde kinderen een feestelijke verjaardag te bezorgen? Maak dan van jouw kerstgeschenk een verjaardagsgeschenk. Hieronder vind je wat mogelijkheden.

Geef jij een zinvolle invulling aan jouw kerstgeschenk? Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Maak jij dit jaar van het kerstgeschenk een verjaardagsgeschenk?

Vind jij het leuk om met jouw kerstgeschenk impact te maken? Bekijk hieronder wat ideetjes. Jouw eigen idee is natuurlijk ook welkom.

Een (deel) van het kerstgeschenk donerenGeef in plaats van een kerstpakket een donatie aan Stichting Jarige Job. Door een Pluim, punten van Feelingz,  Ohmygood giftcard of VVV Cadeaukaart in het kerstpakket aan te bieden. De ontvanger kan zelf kiezen om het tegoed te helemaal of gedeeltelijk te doneren aan Stichting Jarige Job.
Organiseer een leuke kerstactieEr zijn veel verschillende manieren om je werknemers geen standaard kerstpakket cadeau te doen. Organiseer een leuk evenement zoals een kerstmarkt of een kerstbingo. Graag zijn wij ook onderdeel van jouw originele kerstactie! We kunnen jouw kerstactie ondersteunen met promotiemateriaal.

Koop je kerstpakket bij een samenwerkende leverancierBij Kerstpakkettenplaza.nl kun je de mooiste kerstgeschenken vinden. Bij iedere bestelling draagt Kerstpakkettenplaza.nl een vast bedrag per besteld kerstpakket af aan het goede doel wat jij uitkiest.