Nieuw: maak je eigen actiepagina aan

01 december 2022

Wil jij een inzamelactie opzetten voor Stichting Jarige Job? Dat kan nu heel makkelijk door het aanmaken van je eigen actiepagina. Via jouw persoonlijke inzamelpagina stuur je met één druk op de knop een donatieverzoek via WhatsApp of e-mail naar familie en vrienden. Met een bedrag van €35,- kunnen wij al een kind een onvergetelijke verjaardag geven. Hoeveel verjaardagsboxen spaar jij bij elkaar?

Persoonlijke actiepagina

Via jouw persoonlijke actiepagina kun je heel makkelijk jouw vrienden en bekenden om een bijdrage vragen. Ook kun je hier bijhouden voor hoeveel verjaardagsboxen je al geld hebt opgehaald.

Aanmaken persoonlijke actiepagina

Je eigen actiepagina aanmaken is heel makkelijk. Meld je hier aan, vul je gegevens in en maak in 2 stappen jouw persoonlijke actiepagina. Na je aanmelding kun je direct aan de slag en krijg je tevens via sms een link naar jouw persoonlijke pagina. Op jouw Inzamelpagina kun je geld blijven inzamelen en bijhouden hoeveel je hebt opgehaald.

Stichting Jarige Job

Wij vinden dat ieder kind een verjaardag verdient. Daarom bezorgen wij verjaardagsboxen bij kinderen uit gezinnen die geen geld hebben voor het vieren van een verjaardag. In de verjaardagsbox zit echt alles voor het vieren van een feestelijke verjaardag: cadeaus, traktaties voor thuis en op school, feestelijke versiering en meer. Zo zorgen wij dat ieder kind kan meedoen en zorgeloos kan genieten van zijn of haar verjaardag.

Wil jij je steentje bijdragen? Start hier nu je eigen actiepagina voor Stichting Jarige Job!