Vrienden van Jarige Job

Iedereen heeft vrienden nodig, zo ook Stichting Jarige Job. Vrienden die ons onvoorwaardelijk helpen om ervoor te zorgen dat kinderen een onvergetelijke verjaardag hebben, ongeacht de financiële situatie thuis. Wij hebben vriendschappen gesloten met zowel zakelijke als maatschappelijke partners en ondersteunen elkaar op verschillende gebieden.

Samen met onze vrienden kunnen wij nog meer verjaardagen mogelijk maken!

Zakelijke partners

Wij zijn supertrots dat er zoveel bedrijven zijn die met ons willen samenwerken. Samen kunnen we zoveel mogelijk kinderen een feestelijke verjaardag bezorgen. De één geeft ondersteuning in donaties of producten en de ander in kennis en expertise. Jarige Job biedt een interessant netwerk en de mogelijkheid maatschappelijk betrokken te zijn voor zowel het bedrijf als haar medewerkers. Op deze manier streven wij naar een win-win situatie voor alle partijen. Enkele zakelijke partners uitgelicht:

E-heroes

Perfetti van Melle

PostNL

Stabilo

Vebego

VolkerWessels

Renes

Postcode Loterij

Maatschappelijke partners

Voedselbanken Nederland Jarige Job werkt samen met de Voedselbanken Nederland. De Voedselbank zorgt ervoor dat de ouders voor de verjaardag van het kind, de Jarige Job verjaardagsbox ontvangen. Deze kunnen ze gewoon meenemen als ze het Voedselpakket gaan halen. Wel zo handig!

Sam& voor alle kinderen Jarige Job maakt samen met Leergeld Nederland, Jeugdfonds Sport & Cultuur en Nationaal Fonds Kinderhulp onderdeel uit van Sam&. Samen zetten wij ons in voor alle kinderen in Nederland die opgroeien in armere gezinnen. Sam& biedt een digitaal loket waar ouders en intermediairs in één keer een aanvraag kunnen doen voor alle kinderen uit het gezin voor meerdere voorzieningen. Voorzieningen op het gebied van school, sport, cultuur, verjaardag, vrije tijd en overige zaken. Lees hier meer over onze samenwerking en hoe je een aanvraag kunt doen.

Samen tegen armoede