IT Synergy

IT Synergy verzorgt de ICT van Stichting Jarige Job. Werkplekken, wifi, cloud oplossingen en databeveiliging; alles is geregeld, zodat Jarige Job collega’s hun laptop open kunnen doen om dagelijks te knallen aan mooie projecten.

IT Synergy – We enable people to love IT

IT Synergy is een fullservice ICT bedrijf met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. In Rotterdam zijn we praktisch buren van Jarige Job; we zitten allebei in De Van Nelle Fabriek. IT Synergy levert ICT in de vorm van de online werkplek; een totaalpakket aan ICT diensten. Van wifi tot dagelijks IT support of telefonie oplossingen, je krijgt alles om veilig (in de cloud) te werken. Op kantoor, thuis of vanuit je favoriete zonnige bestemming.

In 2012 brachten Thijs, Fabian & Wytse hun drie eigen IT ondernemingen samen. Het doel; mensen laten houden van ICT, het liefst net zoveel als zijzelf. Iedere dag iets nieuws doen en onderscheidend zijn in het leveren van IT diensten. Niet alleen door de beste te zijn, maar ook door het magische van ICT grijpbaar te maken. Samen met klanten, gebruikers en een eigenzinnig team. Ooit begonnen ‘op het zolderkamertje’ met een klantenkring die bestond uit familieleden en buren. Inmiddels werken we met team IT Synergy vanuit heel Nederland. Samen zorgen we dat iedereen om ons heen elke dag een beetje meer van ICT gaat houden.

Lees hier meer over IT Synergy.