Rabobank

Samen met de Rabobank zetten wij ons in voor kinderen uit gezinnen die het minder breed hebben, zodat ook zij kunnen genieten van een feestelijke verjaardag! Nieuwe klanten die de Rabo JongerenRekening of Rabo RegenboogRekening afsluiten hebben de mogelijkheid om hun welkomstgeschenk, een cadeau of een bedrag van €10,-, te doneren aan Stichting Jarige Job.

Zoveel mogelijk kinderen een feestelijke verjaardag bezorgen, dat is de missie van Stichting Jarige Job! Partner Rabobank steunt onze missie en biedt klanten bij het afsluiten van de Rabo JongerenRekening en Rabo RegenboogRekening de mogelijkheid om het welkomstcadeau te doneren. Rabobank selecteerde een aantal hele mooie welkomstcadeaus om uit te kiezen, en juist daarom zijn we zo dankbaar voor iedereen die reeds een donatie aan Stichting Jarige Job als welkomstgeschenk heeft gekozen. Daarnaast is Stichting Jarige Job onder de aandacht gebracht in het Rabo & Co ledenblad, dat bij 1,4 miljoen mensen in de brievenbus belandt. Hierin riep Rabobank lezers op om een steentje bij te dragen! In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job trakteert deze kinderen op een feestelijke verjaardagsbox ter waarde van €35,-. Hierin zit alles voor een complete verjaardag, thuis én op school. Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 80.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job!

Vanaf februari 2021

cadeaus ontvangen!