Renes

In de Jarige Job verjaardagsboxen gaan o.a. boeken, bussen slagroom, taartmixen en zakjes snoep. Al deze producten worden geleverd in dozen en plastic. Daarnaast verwelkomen we soms wel meer dan 100 vrijwilligers per week op onze locatie in de Van Nelle Fabriek. Je kunt je voorstellen dat er best wat afval verwerkt moet worden iedere week! Recyclingbedrijf Renes – een Rotterdams familiebedrijf – verzorgt al sinds de oprichting van Stichting Jarige Job onze afvalverwerking. Twee keer in de week wordt karton en plastic opgehaald en één keer in de week het grofvuil. Van papier, karton en kunststof, tot bedrijfsafval en digitale archieven; Renes maakt er met hun kennis, ervaring en materieel iets moois van! Renes zet alles op alles om zo milieuvriendelijk mogelijk te recyclen. Met hun duurzame methodes zijn ze efficiënt en besparend voor zowel budget als ons leefklimaat.