VriendenLoterij

Sinds 2019 is Stichting Jarige Job vaste beneficiënt van de VriendenLoterij. Dit betekent dat Jarige Job tot 2024 kan rekenen op een schenking van 200.000 euro per jaar! De steun van de VriendenLoterij maakt verdere professionalisering van Stichting Jarige Job mogelijk. Hierdoor kunnen we samen met onze partners Samen voor alle kinderen, Nationaal Fonds Kinderhulp, Jeugdfonds Sport & Cultuur en Leergeld Nederland nóg meer betekenen voor nóg meer kinderen in armoede!

De VriendenLoterij steunt…

Feiten en cijfers VriendenLoterij:

• Aantal goede doelen die worden gesteund: 46
  • Aantal clubs, verenigingen en stichtingen die worden gesteund: 3.300
  • Totaalbedrag aan goede doelen in 2019: € 61,1 miljoen
Foto: Roy Beusker Goed Geld Gala 2019

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij vrijwilligers in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren. De loterij werft fondsen voor goede doelen die werken aan gezondheid en welzijn en geeft bekendheid aan hun werk.

Bij de VriendenLoterij maken deelnemers tijdens de wekelijkse Bingotrekking kans op de hoofdprijs van 100.000 euro, en nog vele andere mooie (geld)prijzen. Daarbij hebben deelnemers de mogelijkheid om voor een zelfgekozen maatschappelijke organisatie mee te spelen. Inmiddels spelen 650.000 deelnemers mee voor 46 goede doelen en bijna 3.300 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland. Sinds 1998 is ruim 969 miljoen euro aan goede doelen geschonken. Speel nu mee voor Stichting Jarige Job!*

Speel bewust 18+.

*Bij aankoop van een nieuw lot kan je kiezen voor Stichting Jarige Job. Het is ook mogelijk om het goede doel bij je huidige lot(en) te wijzigen door te bellen met de Ledenservice via 088 – 020 1020.

Volg De VriendenLoterij op: