Pakket Fuif

Voor 5.250,- euro per jaar:

• Adopteer je 150 verjaardagsboxen per jaar
  • Maak 2 keer per jaar gebruik van de ontvangstruimte van Stichting Jarige Job op het historische Van Nelle terrein in Rotterdam als meeting room (o.b.v. beschikbaarheid)
  • Krijg je toegang tot de Jarige Job Business Club LinkedIn groep waarin updates m.b.t. Stichting Jarige Job worden gedeeld, interactie en kennisdeling tussen leden wordt gestimuleerd en er ruimte is voor netwerken
  • Twee keer per jaar deelname aan de Business Club netwerkborrel bij Stichting Jarige Job in Rotterdam. Naast borrelen en het organiseren van informatieve presentaties zullen er ook gezamenlijk verjaardagsboxen ingepakt worden!
  • Stichting Jarige Job voorziet Business Club leden van (digitale) materialen voor interne en externe communicatie
  • Gegarandeerde deelname aan de jaarlijks terugkerende en mega-feestelijke inpakmarathon als team “Jarige Job Business Club”!
  • Stichting Jarige Job heeft de ANBI status, hierdoor is je lidmaatschap fiscaal aftrekbaar!
    Ik ga akkoord met het privacy statement