Jarige Job Pop up shop opent nu ook in Drenthe

12 december 2019

Feestelijk nieuws! De Jarige Job Pop up shop opent op donderdag 2 januari haar deuren in het centrum van Assen. De locatie op de Korte Lijnbaan in Rotterdam is nog tot zondag 29 december te bezoeken, daarna verhuizen we richting Drenthe. Na de feestelijke opening zal de Pop up shop heel de maand januari openblijven. Ook hier kun je terecht om een cadeau of een geldbedrag naar keuze te doneren, en er zal veel meer te beleven zijn!

Doneer een cadeau

Start het nieuwe jaar goed met een mooi gebaar en doneer de cadeautjes die je zelf niet gaat gebruiken aan Stichting Jarige Job! Wij verzamelen alle nieuwe, ongebruikte cadeaus en bezorgen deze bij kinderen in Nederland die vanwege geldgebrek geen verjaardag kunnen vieren. In de Pop up shop in Assen kun je heel januari terecht om een cadeau te doneren. Heb je geen cadeau over maar wil je wel graag je steentje bijdragen? In onze shop kun je een cadeau kopen en gelijk doneren in onze grote Jarige Job donatiebox. Het is ook mogelijk om een financiƫle bijdrage te doen in de Pop up shop Drenthe.

Kom gezellig langs

In de Jarige Job Pop up shop in Assen is meer te doen dan alleen doneren. Voor de kinderen zijn er leuke activiteiten, zo kun je dansen op de I-Danse dansplaten, lekker knutselen, je eigen traktaties maken en meer. En op 4 januari om 14:00 kun je met Elsa van Frozen op de foto. Onze Super Jobbers vertellen je graag meer over Stichting Jarige Job en alles wat we doen om van iedere verjaardag een feestje te maken. En belangrijker nog; wat jij kunt doen! Meld je aan bij het Facebook evenement om op de hoogte gehouden te worden van alle actualiteiten.

PostNL mooi gebaar

PostNL haalt in januari weer alle gedoneerde cadeautjes op in heel Nederland. Heb jij een cadeau over voor een ander? Print vanaf 2 januari hier het verzendlabel uit. De pakketbezorger van PostNL neemt je pakketje dan gratis mee. Cadeaus kunnen van 2 tot 31 januari ook ingeleverd worden bij PostNL-locaties en natuurlijk tot 25 januari in de Pop up shop Drenthe in Assen.

Adres en openingstijden Pop up shop Drenthe

De Jarige Job Pop up shop Drenthe is te vinden in Assen aan 't Forum 16-20.

Donderdag 2 januari 10:00 - 17:00 Woensdag 8, 15, 22 januari 13:00 - 17:00
Vrijdag 3 januari 10:00 - 20:00 Vrijdag 10, 17, 24 januari 13:00 - 20:00