Statiegeldactie Rotterdam The Hague Airport

Help jij Stichting Jarige Job mee door je lege flesjes te doneren?

Doneer nu je lege flesjes in de donatiebakken op de Rotterdam The Hague Airport en help mee om nog meer kinderen een onvergetelijke verjaardag te geven. Want zeg nou zelf…ieder kind verdient toch een verjaardag?

Donate your plastic deposit bottle at Rotterdam The Hague Airport!

Donate your empty bottles now in the donation bins at Rotterdam The Hague Airport and help give even more children an unforgettable birthday. Because let’s face it… every child deserves a birthday, right?

Statiegeld actie Rotterdam The Hague Airport

Doneer je plastic statiegeldfles bij Rotterdam The Hague Airport

Rotterdam The Hague Airport heeft 6 donatiebakken voor petflesjes geplaatst op de luchthaven. Voorheen belandden de petflesjes bij het plastic afval terwijl sinds 1 juli 2021 statiegeld op de kleine flesjes zit. Met de donatiebakken slaat Rotterdam The Hague Airport twee vliegen in één klap; de luchthaven draagt zijn steentje bij aan een beter milieu én steunt hiermee het goede doel Stichting Jarige Job.

Donate your plastic deposit bottle at Rotterdam The Hague Airport

Rotterdam The Hague Airport placed 6 donation bins for PET bottles at the airport. Previously, the PET bottles ended up in the plastic waste, while since 1 July 2021 there is a deposit on the small bottles. Rotterdam The Hague Airport contributes to a better environment and supports the charity Stichting Jarige Job.