Jarige Job Toolbox

Wat goed dat je in actie wilt komen voor Stichting Jarige Job! We helpen je graag om er een tof evenement van te maken. Download hier alvast promotiemateriaal om je inzamelactie te ondersteunen. We kunnen ook een leuk promotiepakket met flyers, posters en ballonnen via de post opsturen. Neem hiervoor contact op via het formulier onderaan de pagina.

Wil je op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen bij Stichting Jarige Job? Meld je dan hier aan voor de maandelijkse nieuwsbrief.

Download promotiemateriaal

Download hier het logo, voorbeeldteksten en ander promotiemateriaal voor je evenement. Zo weet iedereen in je omgeving dat je voor ons in actie komt en kan het een nog groter succes worden! Heb je andere afbeeldingen, een aangepast logo of iets anders nodig? Laat het ons weten via het formulier onderaan de pagina!

Tof dat je een actie gaat organiseren voor Stichting Jarige Job! Heb je nog vragen of wil je extra promotiemateriaal aanvragen? Neem contact met ons op via onderstaand formulier, we helpen je graag verder!

Ik ga akkoord met het privacy statement