Coming soon: Jarige Job Tour de Loer

Groot nieuws! Van 15 oktober tot 06 november 2022 kunnen jij en al je vrienden een unieke ervaring in de binnenstad van Rotterdam beleven! Stichting Jarige Job trakteert jou namelijk op Tour de Loer.

Loop deze herfstvakantie de Tour de Loer in Rotterdam!

Met Tour de Loer doorloop je een feestelijke route waarbij je tijdelijke pop-up locaties bezoekt en je telkens weer verrast wordt! Laat je onderdompelen in kleurrijke taferelen van te gekke kunstenaars en maak hilarische foto’s met instaproof decors. En dat is nog niet alles! Je ontdekt ook eindelijk wat het beste-cadeau-ever is én je stelt zelf een vrolijke verjaardagsbox voor Stichting Jarige Job samen. Geloof ons, Tour de Loer wil je niet missen! En terwijl wij jou trakteren op een onvergetelijke ervaring, draag jij door jouw deelname een steentje bij aan Stichting Jarige Job. Geweldig!

Tour de Loer: Een feestelijk uitje voor het hele gezin

Tour de Loer is voor jong en oud. Trommel je vrienden en familie alvast op en laat je straks meevoeren in een wereld vol feest, kleur en sensatie. Let op, Tour de Loer is er alleen tussen 15 oktober tot 06 november 2022, dus zorg ervoor dat je deze ware experience in Rotterdam niet mist!

Nieuwsgierig geworden naar Tour de Loer?

Wij kunnen niet wachten om je straks te verwelkomen bij Tour de Loer. Houd onze website goed in de gaten, want binnenkort lees je hier meer details over Tour de Loer.

Heb je nu alvast vragen over Tour de Loer?

Heb je op dit moment vragen over Tour de Loer? Of ben je een bedrijf en lijkt het je wat om aan te haken bij deze feestelijke beleving? Mail ons en wij nemen zsm contact met je op: tourdeloer@stichtingjarigejob.nl.

Tour de Loer is een initiatief van Stichting Jarige Job.

Stichting Jarige Job is van mening dat ieder kind een verjaardag verdient. In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Meer weten over Stichting Jarige Job? Klik hier!

Tot Tour de Loer!