Vacature Social Media stage in Rotterdam

01 mei 2022

Vacature Social Media stage bij Stichting Jarige Job in Rotterdam. Per september 2022 zijn we op zoek naar een social media stagiair(e) die ons team komt versterken. Ben jij iemand die social media echt leuk vind, zijn/haar creativiteit de vrije loop wilt laten én tegelijkertijd iets wilt betekenen voor kinderen uit gezinnen met minder geld? En woon jij in de omgeving van Rotterdam? Dan is Jarige Job op zoek naar jou!

Voor de vacature social media zijn wij op zoek naar iemand die een HBO (online)marketing en communicatie gerelateerde opleiding volgt en beschikt over goede communicatieve en sociale skills. Iemand die affiniteit heeft met maatschappelijke en sociale problemen en enthousiast, pro-actief, zelfstandig en een veelzijdige doorzetter is. Daarnaast ben jij voor de social media stage beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week voor een periode van 3 tot 6 maanden.

Stage bij Jarige Job in Rotterdam

Tijdens je stage ben jij onderdeel van een gezellig, hecht team en is elke dag anders. Als social media stagiair(e) bij Stichting Jarige Job mag jij je bezighouden met:
• content creëren;
• teksten schrijven;
• foto’s en video’s editen;
• interactie aangaan met de volgers;
• organiseren van de tofste events;
• motiveren en enthousiasmeren van groepen die de handen uit de mouwen komen steken.

Vacature Social media stage

Stichting Jarige Job heeft duizenden volgers op social media: 6.419 volgers op Instagram, 15.000 op Facebook, 2.187 op Twitter en 5.701 op LinkedIn. Wie weet door jouw vaardigheden stijgen deze aantallen fors! In ruil voor jouw inzet bieden we jou een veelzijdige, leerzame en leuke werkplek. Je krijgt goede begeleiding, een stagevergoeding én je mag werken op de tofste locatie in Rotterdam: de Van Nelle Fabriek. Ook krijg je de ruimte om verder te ontwikkelen en je netwerk uit te breiden.

Ben jij enthousiast geworden over de vacature voor social media stage in Rotterdam en wil jij het team van Stichting Jarige Job komen versterken? Solliciteer direct via de vacaturepagina.