VVV Cadeaukaart doneren aan Jarige Job

08 april 2021

Heb je nog een VVV Cadeaukaart liggen die je graag wilt doneren aan een goed doel? Doneer je waardecheque aan Stichting Jarige Job en wij zorgen dat deze in de vorm van een prachtige verjaardagsbox bij een jarig kind belandt. Met het bedrag van €35,00 euro kunnen we al een kind dolgelukkig maken op zijn of haar verjaardag. Help je mee? Je maakt ons blij met een gedoneerde cadeaubon van ieder bedrag!

Cadeaubon doneren aan goed doel

Cadeaubon of cadeaukaart: je maakt iedereen er blij mee, maar ons al helemaal! Ken je dat, die waardecheque die al maanden in de kast ligt? In plaats van er zelf een cadeau van uit te zoeken kun je deze ook aan een goed doel doneren. Door je VVV Cadeaukaart aan Stichting Jarige Job te doneren maak je er een nóg waardevoller cadeau van.

VVV Cadeaukaart doneren

Doneren met je VVV Cadeaukaart is simpel: maak een foto van de voor- en achterkant van de kaart en mail deze naar info@stichtingjarigejob.nl. Je kunt ook simpelweg de cijfercode overnemen en via de mail sturen. Heb je een andere soort cadeaubon of bijvoorbeeld Bol.com waardecheque die je wilt doneren? Ook dat is mogelijk via dezelfde manier.

Stichting Jarige Job

Wij vinden dat ieder kind een verjaardag verdient, daarom bezorgen wij feestelijke verjaardagsboxen bij kinderen uit gezinnen die het minder breed hebben. In de verjaardagsbox zitten cadeaus, traktaties voor thuis en op school, feestelijke versiering en meer. Kortom, alles voor een complete verjaardag! Zo zorgen wij dat ieder kind kan meedoen en zorgeloos kan genieten van zijn of haar verjaardag.

Geen cadeaubon in huis maar wil je toch je steentje bijdragen? Doneren aan Stichting Jarige Job kan op allerlei manieren. Kijk voor meer informatie op de donatiepagina.