Kom jij helpen inpakken?

Wil jij alleen, of samen met vrienden, familie of collega’s je handen uit de mouwen steken bij Jarige Job? Neem dan deel aan een van onze inpakmomenten of plan met je team je eigen uitje op een unieke locatie: de Van Nelle Fabriek in Rotterdam!

Mogelijkheden

Er zijn bij Jarige Job in Rotterdam diverse opties om de handen uit de mouwen te steken. Je kan met je collega’s of een grote groep vrienden je eigen teamuitje inplannen via het formulier onderaan deze pagina of als individu meehelpen tijdens een van onze vaste inpakmomenten: aan de slag op vrijdag en de Heldenavond op dinsdag. Kom lekker in je eentje of neem je vriend(in), buurvrouw of vader mee!

Vanwege de grote belangstelling zitten de teamuitjes vol tot medio februari 2022. We houden ons bij het inpakken aan een groepsgrootte van 10-20 personen. Zie voor meer informatie hierover ons nieuwsbericht

Let op: de minimum leeftijd voor het deelnemen aan een teamuitje of ander inpakevenement bij Jarige Job is 18 jaar!

Aankomende events

Tijd

Heldenavond dinsdag 11 januari 2022 19.00 – 21.30 (VOL)
Heldenavond dinsdag 8 februari 2022 19.00 – 21.30 (VOL)
Heldenavond dinsdag 22 maart 2022 19.00 – 21.30 (VOL)
Aan de slag op vrijdag vrijdag 25 maart 2022 13.00 – 16.00 (VOL)
Heldenavond dinsdag 19 april 2022 19.00 – 21.30 (aanmelden)
Aan de slag op vrijdag vrijdag 22 april 2022 13.00 – 16.00 (aanmelden)
  • Kom je met een grote groep (10 - 20 personen) inpakken? Maak dan een afspraak voor je eigen teamuitje tijdens kantoortijden.