Kom jij helpen inpakken?

Wil jij alleen, of samen met vrienden, familie of collega’s je handen uit de mouwen steken bij Jarige Job? Neem dan deel aan een van onze inpakmomenten of plan met je team je eigen uitje op een unieke locatie: de Van Nelle Fabriek in Rotterdam!

Mogelijkheden

Er zijn bij Jarige Job in Rotterdam diverse opties om de handen uit de mouwen te steken. Je kan met je collega’s je eigen teamuitje plannen of meehelpen tijdens een van onze inpakmomenten: aan de slag op vrijdag en de Heldenavond op dinsdag. Kom lekker in je eentje of neem je vrienden, buren of familie mee! Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact met ons op via het formulier onderaan de pagina. Let op: de minimum leeftijd voor het inpakken is 18 jaar!

Vanwege het coronavirus organiseerden we lange tijd geen wekelijks terugkerende inpakmomenten bij Stichting Jarige Job. Langzaam aan pikken we de draad weer op: in september staan de eerste openbare inpakmomenten ingepland. Ook zijn de teamuitjes vanaf september weer mogelijk, waarbij je met een groep collega’s verjaardagsboxen in komt pakken! We houden ons hierbij aan de maatregelen van 1,5 meter afstand en een groepsgrootte van max. 12 personen. Zie voor meer informatie hierover ons nieuwsbericht

Aankomende events

Tijd