Jarige Job SpaarkaartApp

Karweitje voor een Partijtje

Help mee een verjaardag voor een ander kind mogelijk te maken! Spaar donaties met Super Job in de Jarige Job SpaarkaartApp en word ook een superheld!

Lukt het jou om een hele verjaardagsbox ter waarde van €35,- bij elkaar te sparen?
Download snel de Jarige Job SpaarkaartApp op je telefoon via de button onderaan deze pagina.

Donaties sparen voor Stichting Jarige Job

Met de nieuwe Jarige Job SpaarkaartApp spaar je donaties voor Stichting Jarige Job.

In Nederland zijn er kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job!

Hoe werkt de Jarige Job SpaarkaartApp? Bekijk de video hieronder!

Help jij mee om zoveel mogelijk kinderen een feestelijke verjaardag te bezorgen? Spaar voor Stichting Jarige Job met de SpaarkaartApp samen met mascotte Super Job en word ook een superheld. Vraag jouw vrienden, familie en klasgenoten om een bedrag naar keuze te doneren of doe een tegenprestatie zoals een klusje of sportprestatie in ruil voor een donatie. Maak anderen enthousiast om ook de SpaarkaartApp te downloaden en in actie te komen voor Stichting Jarige Job.

In de Jarige Job SpaarkaartApp:

• Spaar je alleen of samen op een gezamenlijke kaart;
  • Zie je een overzicht van jouw spaarkaarten;
  • Kan gedoneerd worden via een QR-code of via een link;
  • Is iedere gedoneerde euro een stap op het pad;
  • Veranderen de animaties bij behaalde mijlpalen;
  • Zie je wie de topdonateurs zijn;
  • Kun je bij gedeelde kaarten zien wie de grootste spaarder is;
  • Krijg je bij een volle spaarkaart een beloning in de vorm van een nieuwe avatar;
  • Heb je duidelijk overzicht in wat je al gespaard hebt.

Ga gauw aan de slag en download de Jarige Job SpaarkaartApp via de button hieronder!

De Jarige Job spaarkaart app is mede mogelijk gemaakt door onze vrienden Vebego Foundation en E-Heroes.

Karweitje voor een Partijtje

Roep deze zomervakantie je kinderen, neefjes, nichtjes of buurkinderen op om klusjes te doen in ruil voor donaties aan Stichting Jarige Job! Met deze donaties sparen kinderen verjaardagsboxen in de nieuwe Jarige Job spaarkaart app. Hiermee maken zij door middel van karweitjes een partijtje mogelijk voor kinderen waarbij er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag.

Help jij mee?

Autowassen voor Karweitje voor een Partijtje