Aala loopt stage bij Stichting Jarige Job

29 april 2021

Update: de twee stageplekken per september 2021 zijn vervuld. Solliciteren voor een stageplek per februari 2022 kan natuurlijk wel alvast!

Aala loopt stage bij Stichting Jarige Job in Rotterdam. Als stagiaire op de marketing en communicatie afdeling onderhoudt ze contact met donateurs, ouders en scholen en maakt ze korte video's voor op social media. “Tijdens je stage ben je bezig met je eigen educatie, maar doordat ik stage loop bij Stichting Jarige Job doe ik ook iets goeds voor een ander.”

Aala: “Ik ben Aala, sinds februari loop ik  Marketing en Communicatie stage bij Stichting Jarige Job. Op dit moment zit ik in mijn voorlaatste jaar van de opleiding Leisure en Events Management aan de Willem de Kooning academie in Rotterdam. Toen ik hoorde dat ik stage mocht gaan lopen wist ik meteen dat ik dat wilde doen bij een goed doel, omdat ik het maatschappelijke aspect belangrijk en interessant vind. Het is fijn om te weten dat je met jouw werk mensen iets kan geven. Tijdens mijn speurtocht naar een stageplek stuitte ik op Stichting Jarige Job en ik was meteen onder de indruk van hun werk en missie.”

Marketing en communicatie stage Rotterdam

“Mijn werkzaamheden op de afdeling marketing en communicatie zijn erg afwisselend. In de eerste weken van mijn stage bij Stichting Jarige Job heb ik meegewerkt aan het organiseren van een (online) vrijwilligersbijeenkomst. Ik maakte een quiz voor tijdens de bijeenkomst en ik inventariseerde de vragen van vrijwilligers zodat we daar tijdens de bijeenkomst antwoord op konden geven. Mijn doorlopende projecten zijn het maken van video’s over de stichting, contact houden met scholen die voor ons een inzamelingsactie opzetten en het beantwoorden van vragen die in de mailbox binnenkomen. Het is gaaf dat het werk bij Stichting Jarige Job zo afwisselend is en dat je ook creatief bezig kunt zijn. En je loopt ook nog eens stage op een van de mooiste locaties van Rotterdam: de historische Van Nelle Fabriek.”

"Dit is de perfecte stage voor iemand die veel wil leren en zich wil inzetten voor een goed doel"

“Tijdens je stage Stichting Jarige Job ontmoet je veel verschillende mensen. Of het nu de vrijwilligers op locatie zijn, groepen collega's van andere bedrijven die verjaardagsboxen komen inpakken of leraren via de mail, iedereen is bezig met hetzelfde doel en dat vind ik erg mooi. We zorgen er samen voor dat kinderen hun verjaardag kunnen vieren!”

Vacatures Stichting Jarige Job

Ben jij op zoek naar een toffe, veelzijdige en leerzame stage voor in het najaar van 2021 en ben jij maatschappelijk betrokken? Word dan stagiair(e) bij Stichting Jarige Job in Rotterdam en maak het verschil! Per september 2021 zoeken wij weer twee nieuwe stagiaires voor de functies Social Media Stagiair(e) & Stagiair(e) Marketing en Communicatie. Klik op de links voor meer informatie.

Stichting Jarige Job is actief op Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter. Volg jij ons al?