Bijzondere inzamelingsactie Stichting Jarige Job in Stadshart Amstelveen

31 mei 2017

Bijzondere inzamelingsactie Stichting Jarige Job in Stadshart Amstelveen

3 t/m 11 juni: Pop-up ‘Jarige Job Shop’ voor inzamelen verjaardagscadeaus goed doel

Stadshart Amstelveen slaat de handen ineen met Stichting Jarige Job om zoveel mogelijk kinderen een verjaardag te geven. Stichting Jarige Job zorgt ervoor dat kinderen een verjaardagsbox ontvangen en hun verjaardag kunnen vieren. Helaas is dit voor meer dan 61.000 Nederlandse kinderen vandaag de dag niet mogelijk omdat er thuis te weinig geld is. In de week van 3 tot en met 11 juni roept Stadshart Amstelveen iedereen op om samen zoveel mogelijk verjaardagsboxen te realiseren. Dit kan in de pop-up ‘Jarige Job Shop’. Bezoekers kunnen aan de hand van een verlanglijstje cadeaus voor in de verjaardagsboxen kopen en doneren in de Jarige Job Shop op het Nieuwe Loopveld tegenover C&A. De pop-up Jarige Job Shop is geopend van zaterdag 3 juni tot en met 11 juni van 10:00 – 18:00 uur (maandag vanaf 13:00 uur en zondag en 2e Pinksterdag vanaf 12:00 uur). Voor meer informatie: www.stadshartamstelveen.nl

In de Jarige Job Shop worden de gedoneerde cadeaus gesorteerd op leeftijd en geslacht. De vrijwilligers in de winkel kunnen de bezoeker informeren over de actie en welke producten geschikt zijn voor donatie. De ondernemers in Stadshart Amstelveen dragen ook een steentje bij. Bij een groot deel van de winkels in Stadshart Amstelveen staan geschikte producten voor de actie herkenbaar uitgestald voor en in de winkel. Bij Albert Heijn wordt nog eens extra opgeroepen om ook producten te doneren voor de Voedselbank Amstelveen.