Doneer bij Bruna een cadeau aan Stichting Jarige Job

06 september 2021

Bruna voert samen met PostNL actie voor Stichting Jarige Job en vraagt al haar klanten om mee te doen. Iedereen die dat wil kan in september een cadeautje doneren in de speciale Jarige Job inzamelbox in de winkel. PostNL bezorgt deze cadeautjes samen met Stichting Jarige Job bij jarige kinderen die het thuis minder breed hebben.

Cadeau inzameling voor Jarige Job

Bij Bruna winkels door heel Nederland kun je je steentje bijdragen voor kinderen uit minderbedeelde gezinnen de komende maand. Van 6 september tot en met 3 oktober 2021 kun je in de winkel een cadeau kopen en meteen doneren in de speciale inzamelbox bij de balie. PostNL zorgt er samen met Stichting Jarige Job voor dat alle gedoneerde cadeautjes bij de ouders van de kinderen terecht komen. Zo kunnen ze hun kind een geweldig mooi nieuw verjaardagscadeau geven op hun verjaardag.

Stichting Jarige Job en Bruna

“Veel mensen weten niet dat er kinderen in Nederland zijn die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is. Dat ze zelfs op de mooiste dag van het jaar zich ziekmelden omdat ze niet kunnen trakteren op school. De Bruna actie helpt dit probleem onder de aandacht te brengen. Wij zijn dan ook heel blij met deze actie, want op een laagdrempelige en tastbare manier kan iedereen iets doen voor een jarig kind.”, aldus Amber Merkus van Stichting Jarige Job.

Ieder kind verdient een verjaardag

In Nederland zijn er tienduizenden kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox. De verjaardagsbox bevat meerdere cadeautjes, traktatie voor op school, versieringen én iets lekkers voor de visite. De komende periode vragen Stichting Jarige Job, PostNL en Bruna extra aandacht voor deze kwetsbare kinderen door iedereen op te roepen nieuwe cadeautjes te doneren voor in de verjaardagsboxen.

Lees meer over de actie op de website van Bruna.