Een cadeau doneren kan in januari op deze drie manieren

10 januari 2020

Het nieuwe jaar is begonnen, een mooi moment om aan je goede voornemens te werken! Heb je cadeautjes over na de feestdagen? Doneer ze in januari aan Stichting Jarige Job. Wij zorgen dan weer dat ze bij jarige kinderen in Nederland terecht komen die anders nooit een cadeautje krijgen. Jarige Job maakt het in samenwerking met PostNL heel eenvoudig om een cadeau te doneren. Hoe werkt dat precies? We zetten het graag even voor je op een rijtje!

Via de pakketbezorger van PostNLPostNL stelt heel januari een gratis verzendlabel ter beschikking op de website. Dit verzendlabel kun je zelf uitprinten of je laat de barcode van het label scannen bij een PostNL-locatie zodat zij het voor je doen. Doe de cadeautjes die je wilt doneren in een doos en plak het verzendlabel erop. Geef het pakket af aan de pakketbezorger van PostNL wanneer deze een pakketje langs komt brengen, of breng het naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Klik hier om het label te downloaden.

Cadeau doneren in de winkels van BrunaBij alle Bruna winkels in Nederland kun je in januari een cadeau doneren aan Stichting Jarige Job. Koop in de winkel een cadeautje of neem er een mee vanuit huis. Je cadeau doneer je in de speciale Jarige Job donatiebox. Bruna zorgt er dan voor dat alle cadeautjes bij Jarige Job terechtkomen!

In de Pop up shop in AssenDe Jarige Job Pop up shop is een tijdelijke winkel in het centrum van Assen. Een hele bijzondere winkel ook: hier kom je niet om te kopen maar om te geven. Cadeautjes die je over hebt voor een ander kun je hier in de grote inzamelbox achterlaten. Ook kun je in de winkel een nieuw cadeautje kopen om te doneren. De Pop up shop is tot en met 25 januari iedere woensdag, vrijdag en zaterdag geopend. Meld je aan voor het Facebook evenement om op de hoogte te blijven.

Heb jij een cadeau over voor een ander? Maak een mooi gebaar en doneer het aan Stichting Jarige Job. Zo maken we van iedere verjaardag een feestje!

Foto: Veldhovens Weekblad