Daten met je Hart wederom een groot succes!

Op Valentijnsdag kwamen vrijgezellen bijeen om te speeddaten en tegelijkertijd de handen uit de mouwen te steken voor minderbedeelde jarige kinderen. Er werden contactgegevens uitgewisseld en de singles lieten persoonlijke, liefdevolle berichtjes achter voor hun valentijn. De vrijgezellen werden ontvangen met een gesponsord welkomstdrankje en hapjes.

Na een korte uitleg gingen de singles als koppels aan de slag met het inpakken van verjaardagsboxen. Aan de hand van een lijstje vulden zij iedere box met slingers, ballonnen, taartmix, taartversiering, siroop, traktaties en cadeautjes.

Ondertussen maakten zij kennis met elkaar aan de hand van leuke vragen op de inpaklijst. Gevulde verjaardagsboxen werden afgeleverd bij de controlepost, waarna er een nieuwe date met een andere single gestart kon worden.

Dit evenement werd mogelijk gemaakt door de vele vrienden van Stichting Jarige Job om op een ludieke manier bewustwording en betrokkenheid te creƫren voor armoedeproblematiek onder kinderen in Nederland.

Speciale dank aan: Revelation Events, Van Nelle Events, De Partyloods, Petit Pain, Folat, Boland, Feest DJ Robin, Arjan Broek, Bureau Groen Gras, E-Heroes en Socijel.