Daten met je Hart: speeddaten bij Jarige Job

29 december 2022

Iets doen voor minderbedeelde kinderen in Nederland en tegelijkertijd misschien wel de liefde van je leven ontmoeten? Dat kan! Op zaterdag 11 februari organiseert Stichting Jarige Job 'Daten met je Hart'. Een dating event waarbij je de kans krijgt om leuke vrijgezellen te ontmoeten en je tegelijkertijd verjaardagsboxen inpakt voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is. Dit jaar organiseren wij Daten met je Hart samen met Mingle the Single en Pepper, ervaringsdeskundigen in het maken van matches.

Speeddaten in Rotterdam

Daten en tegelijkertijd het verschil maken! Steek samen met andere singles de handen uit de mouwen tijdens Daten met je Hart op zaterdag 11 februari. Het evenement vindt plaats op onze locatie in de Van Nellefabriek in Rotterdam. Wij zorgen voor een lekker drankje, een snackje en natuurlijk de romantische sfeer. Alvast een voorproefje?  Bekijk de foto's van Daten met je Hart 2022 hier!

Na het inpakken tijd voor de borrel!

Klaar met inpakken en speeddaten? Kom naar de borrel voor een lekker drankje en hapje. Er is een DJ aanwezig en je hebt de mogelijkheid om gezellig na te kletsen met alle deelnemers! Na afloop kun je bij Mingle the Single aangeven wie je nog eens zou willen spreken. Bij een wederzijdse interesse ontvang je binnen 24 uur een persoonlijke matchmail en krijg je elkaars e-mailadres.

Aanmelden voor Daten met je Hart?

Leuk! Iedere single vanaf 25 jaar is welkom, hetero én non-hetero. Je kunt je opgeven voor de leeftijdsgroep waar je in valt (25-50 of 50+) en tijdens het inpakken/speeddaten zal er gewerkt worden in leeftijdsgroepen die dichter bij elkaar liggen. Deelname kost €10,- dit is inclusief een aantal dates, hapje, drankje en uitrijkaart en dit bedrag wordt na aftrek van de transactiekosten door Mingle the Single rechtstreeks overgemaakt naar Jarige Job. Aanmelden kan hier!

Wat doet Stichting Jarige Job?

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! In de verjaardagsboxen gaan cadeautjes, traktaties voor thuis én op school, versiering en alle ingrediënten voor een verjaardagstaart!