Stichting Jarige Job in De Grote Sinterklaasfilm en de Strijd om Pakjesavond!

Hoi vriend van Stichting Jarige Job, Hierbij een speciale boodschap van Kim Kado en Chico Choco!

Doe ook een donatie aan Stichting Jarige Job!

Vind jij ook dat ieder kind een verjaardag verdient? Jij kunt helpen!

Doneer via deze Tikkie link of de QR code hierboven.

Met een donatie van 3 euro zorg je voor een feestelijk versierde huiskamer, met 12 euro maak je een cadeau mogelijk en met 35 euro geef je een kind een complete verjaardag. Of vul jouw eigen bedrag in, ieder bedrag is welkom. Help jij mee?

Jarige Job in 'De Grote Sinterklaasfilm'

Stichting Jarige Job heeft een rol in de jubileumeditie van ‘De Grote Sinterklaasfilm en de Strijd om Pakjesavond’. In de film wordt aandacht besteed aan het feit dat het niet voor ieder kind in Nederland mogelijk is om de verjaardag te vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job!