De Jarige Job Inpakmarathon is van start!

01 oktober 2021

De Inpakmarathon bij Jarige Job is vanochtend feestelijk van start gegaan. De Inpakmarathon barst na twee afgelaste edities weer los op het Van Nelle terrein in Rotterdam. Dit jaar steken we het jaarlijkse evenement in een aangepast jasje. Het knalfeest wordt verspreid over drie dagen, zodat we op een verantwoorde én feestelijke manier zoveel mogelijk verjaardagsboxen in kunnen pakken!  De komende drie dagen zullen 12 teams zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken voor jarige kinderen.

Verkleedfeest bij Jarige Job

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten van vrijdag 1 oktober tot en met zondag 3 oktober om in 12 shifts van 2 uur zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema! Stichting Jarige Job zorgt voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen gaan we er een feestje van maken!

CoronaCheck-app

Tijdens de Jarige Job Inpakmarathon hanteren wij de algemeen geldende maatregelen die van toepassing zijn op evenementen. Zo is iedereen verplicht om bij binnenkomst een officieel coronatoegangsbewijs te tonen. Het coronatoegangsbewijs zet je zelf op je mobiele telefoon met de CoronaCheck-app.

Contactgegevens

Er zijn nog enkele plekjes vrij voor de Inpakmarathon dit weekend. Wil jij alsnog meedoen aan de Inpakmarathon of ben je al deelnemer en heb je een dringende vraag? We zijn dit weekend telefonisch niet bereikbaar. Vragen of last minute aanmelden kun je doen door een WhatsApp berichtje te sturen naar Amber.

Routebeschrijving