Dolfje Weerwolfje vierde 25ste verjaardag bij Jarige Job

22 juli 2021

Rotterdam 21 juli 2021 - Dolfje Weerwolfje is 25 jaar geworden en trakteert samen met bol.com bollebozen kinderen die het thuis iets minder breed hebben op mooie verjaardagscadeaus. Samen met Super Job, de mascotte van Stichting Jarige Job, vulde Dolfje Weerwolfje de verjaardagsboxen met zijn eigen boek en de Grote Dolfje Weerwolfje Leesquiz.

In de verjaardagsbox van Stichting Jarige Job zit alles wat nodig is voor het vieren van de verjaardag. Zo kunnen kinderen voor wie verjaardagscadeautjes en trakteren niet vanzelfsprekend zijn toch een feestelijke verjaardag vieren, thuis en op school.

Donatie van Dolfje Weerwolfje

In de feestelijke inpakloods in de Van Nelle Fabriek pakten Dolfje Weerwolfje en Super Job de verjaardagsboxen in met de speciale cadeautjes. Jarige kinderen in de leeftijd van 7-9 kunnen vanaf september mogelijk verrast worden met een Dolfje Weerwolfje boek en de leesquiz. Met nadruk op mogelijk, want de inhoud van iedere verjaardagsbox is anders om de anonimiteit van zowel de ouders als de kinderen zoveel mogelijk te waarborgen. “Dolfje Weerwolfje vindt, net als ik, dat elk kind een cadeautje moet kunnen krijgen voor zijn verjaardag en dat je dit echt moet kunnen vieren. Dolfje en ik dragen deze actie dan ook een warm hart toe,” aldus auteur Paul van Loon.

Extra cadeau voor Jarige Job

Naast de Dolfje Weerwolfje cadeaus worden de verjaardagsboxen de aankomende maanden extra gevuld met het doeboek Letterpret waar onder andere Dolfje Weerwolfje ook in schittert. Bij aankoop van het doeboek via bol.com doneert bol.com bollenbozen een doeboek aan Stichting Jarige Job. De bol.com bollenbozen wil graag bijdragen aan het creëren van gelijke kansen voor alle kinderen in Nederland door het plezier van lezen over te brengen en hen zo te helpen met het ontwikkelen van taalvaardigheden. Door het doeboek zijn kinderen op een leuke manier met taal bezig, wat kan helpen het leesniveau tijdens de zomervakantie op peil te houden. Je bestelt het doeboek hier.