Doneer in januari een cadeau via PostNL

29 december 2021

Ook dit jaar gaat de PostNL #mooigebaar campagne door en kunnen nieuwe cadeaus na de feestdagen gedoneerd worden aan Jarig Job. Vanaf 27 december 2021 tot en met 31 januari 2022 print je hiervoor via de website van PostNL een gratis verzendlabel uit.

Doneer een cadeau aan Jarige Job

PostNL maakt het het mogelijk om speelgoed en cadeaus gratis op te sturen naar Jarige Job! In januari stelt onze partner PostNL weer gratis verzendlabels beschikbaar om een pakket met donaties op te sturen. Wie een cadeau over heeft voor een ander kind kan dit in januari meegeven aan de pakketbezorger of afgeven bij een PostNL-punt in de buurt. De cadeaus worden als onderdeel van een feestelijke verjaardagsbox met o.a. traktaties, feestversiering en een taartmix bezorgd bij kinderen uit minderbedeelde gezinnen in Nederland.

Doe een donatie via Tikkie

Geen cadeau in huis, maar je wilt toch je steentje bijdragen? Meedoen kan ook door een geldbedrag naar keuze te doneren via Tikkie! Doneer makkelijk en snel via onze speciale #mooigebaar betaallink. Dankzij jouw financiële donatie kunnen wij zorgen dat alle kinderen ieder jaar weer een verjaardagsbox ontvangen!

PostNL #mooigebaar actie

De cadeaus zijn voor kinderen van 4 t/m 12 jaar die het thuis minder breed hebben. De cadeaus worden, via Stichting Jarige Job, aan de ouders van deze kinderen gegeven. Enkele belangrijke richtlijnen voor de cadeaus zijn:

• Cadeaus zijn nieuw en in de originele verpakking
  • Het cadeau moet in de verjaardagsbox van Jarige Job passen (de doos is 40x30x26 = lxbxh)
  • Geen cadeaus met batterijen
  • Geen pluche producten zoals knuffels vanwege volume en hygiëne

Bekijk voor meer tips en richtlijnen onze speciale pagina met cadeautips!