Hang de slingers op voor een ander: Doneer HEMA punten aan Jarige Job

01 februari 2024

De komende maanden roepen we alle klanten van HEMA op om punten te doneren aan Stichting Jarige Job. Deze punten worden omgezet  in vlaggenlijnen die terechtkomen in de verjaardagsboxen. Wil jij de slingers ophangen voor een kind waarbij er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag? Doneer dan nu je HEMA punten aan Jarige Job!

Hoe werkt het?

Het doneren van HEMA punten is eenvoudig. Via deze voucher kun je 50 punten doneren, wat gelijk staat aan een vlaggenlijn voor in de verjaardagsbox. Ook in de HEMA app kun je de punten  moeiteloos aan Jarige Job schenken. Als je meerdere punten wilt doneren, geen probleem. Na één dag (24 uur) kun je de voucher opnieuw activeren en opnieuw doneren.

Doneren kan hier!

Wat gebeurt er nadat je HEMA punten hebt gedoneerd?

Elke geactiveerde voucher (50 punten) staat gelijk aan 1 HEMA vlaggenlijn. HEMA telt alle gedoneerde punten op. Afhankelijk van het totale aantal donaties worden er vlaggenlijnen gedoneerd aan Stichting Jarige Job. De geschonken vlaggenlijnen belanden in de verjaardagsboxen, die vervolgens worden verzonden naar kinderen bij wie thuis geen geld is voor een verjaardag en daarbijbehorende slingers.

Wat doet Stichting Jarige Job?

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! In de verjaardagsboxen gaan cadeautjes, traktaties voor thuis én op school, versiering en alle ingrediënten voor een verjaardagstaart!