Het regent hagelslag bij Stichting Jarige Job!

04 september 2018

Het regent hagelslag bij Stichting Jarige Job!

Ruim 61.000 kinderen kunnen in Nederland hun verjaardag niet vieren omdat er simpelweg thuis te weinig geld voor is. Net als Stichting Jarige Job vindt Venz dat kinderen hier nooit de dupe van mogen zijn. Daarom introduceren zij Jarige Job hagelslag!

Vanaf deze week zijn de Venz XXL Hagelslag Melk, Wit of Puur tijdelijk omgetoverd tot Jarige Job hagelslag. Venz zorgt voor een feestje op tafel en wil dit voor iedereen mogelijk maken. Met de speciale Jarige Job editie wil Venz samen met Stichting Jarige Job de armoedeproblematiek onder kinderen onder de aandacht brengen. Op de achterkant van de hagelslagpakken wordt het werk van Stichting Jarige Job verder uitgelicht met leuke verjaardags-weetjes en knutseltips. “ Veel mensen weten niet dat armoede zo hard kinderen treft zelfs op hun verjaardag. Daarom zijn wij superblij met deze mooie manier van aandacht!” aldus Amber Merkus van Stichting Jarige Job. De speciale hagelslag is tijdelijk verkrijgbaar bij Jumbo.

Jij kunt ook bijdragen aan een verjaardagsfeestje
Als je nu 1 pak Venz XXL Hagelslag Melk, Wit of Puur bij Jumbo uit het display koopt doneert Venz 1 pak aan Stichting Jarige Job. Tevens ontvang je een gratis pakje verjaardagskaarten bij deze aankoop*. Het is bijna niet voor te stellen, maar heb je echt geen hagelslag nodig en wil je toch een bijdrage doen? Doneer dan via https://jj.srv01.ehero.es/doneren/

Venz
“Venz werkt elke dag hard om voor het hele gezin de hagelslag en funnies te maken die iedereen kent. Om zelf van te genieten, maar vooral om te delen met anderen. Want bij Venz geloven we dat het delen van momenten het leven mooier, rijker én leuker maakt”, zegt Suzanne van Arragon – Junior Brand Manager van Venz. “Delen is aandacht voor elkaar. Delen maakt een ander blij en geeft jou een fijn gevoel. Het creëert verbondenheid en geeft voldoening. Venz hecht hier veel waarde aan en wil kinderen dit graag laten ervaren.”

Stichting Jarige Job
In Nederland zijn ruim 61.000 kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Op hun mooiste dag van het jaar krijgen zij geen cadeautjes, hangen er geen slingers, ballonnen en kunnen zij zelfs niet trakteren. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,- aan de ouders van deze kinderen. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis en op school.

*Voor zowel de verjaardagskaarten als de speciale Jarige Job editie hagelslag geldt op=op.