Ieder kind verdient een verjaardag – animatievideo

15 april 2022

Ieder kind verdient een verjaardag, maar voor tienduizenden kinderen in Nederland is dat vanwege geldgebrek thuis niet vanzelfsprekend.  Stichting Jarige Job helpt! In deze geanimeerde video laten we zien hoe.

Ieder kind verdient een verjaardag

Stichting Jarige Job trakteert kinderen uit de armste gezinnen op een onvergetelijke verjaardag. Wij geven geen geld, maar een verjaardagsbox vol feestversiering, traktaties voor de klas en leraren, lekkers voor de visite thuis en natuurlijk een mooi cadeau. Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 80.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Stichting Jarige Job!

Animatievideo Stichting Jarige Job

Deze animatievideo is met veel plezier gemaakt en gefinancierd door onze vrienden van The Artistery (animatie en illustratie) in samenwerking met Moonvoice (voice-over).

Help jij mee om zoveel mogelijk kinderen een onvergetelijke verjaardag te geven? Steun ons door een  inzamelingsactie te organiseren, door te doneren via onze donatiepagina of kom met een groep een dagdeel verjaardagsboxen inpakken.