Impactvolle Marketingsamenwerking - Stichting Jarige Job Skip to the content

Impactvolle samenwerking

Bij Stichting Jarige Job geloven we in de kracht van samenwerking. Dankzij de steun van bedrijven vergroten we onze impact en kunnen we kinderen een onvergetelijke verjaardag geven, ook wanneer er thuis geen geld voor is.

Door klanten te betrekken bij deze missie, versterk je niet alleen het imago van jouw merk, maar kun je samen écht het verschil maken.

Er zijn verschillende manieren om met Jarige Job samen te werken, bijvoorbeeld op het gebied van marketing. Hieronder delen we enkele succesvolle voorbeelden.

Productkoppeling

Geef jouw product of dienst een feestelijk jasje en steun Stichting Jarige Job! Een deel van de opbrengst gaat naar onze stichting, zodat we samen kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, een feestelijke dag kunnen geven.

Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe, unieke editie van jouw product, zoals de Melkunie Bolletjes Vla, het feestelijk perentaartje van Albert Heijn ter ere van hun 125-jarig bestaan, of aan een Jan van Haasteren Jarige Job-puzzel.

Hieronder lees je meer over de samenwerking met Jan van Haasteren (JUMBO group).

Marketingcampagne

Een effectieve marketingcampagne kan bijdragen aan de zichtbaarheid van Stichting Jarige Job. Zo riep Dr. Oetker mensen op om te bakken voor een ander, waarbij elke aankoop een donatie aan Stichting Jarige Job opleverde. De serie Bakken met Bizzey versterkte deze actie, waarin Bizzey samen met kinderen bakte en sprak over het belang van een verjaardag.

Lees meer

donatiekoppeling

Geef klanten de kans om eenvoudig bij te dragen aan Stichting Jarige Job. Dit kan op meerdere manieren:

  • Donatie bij het afrekenen: Laat klanten bij het afrekenen – online of in de winkel – een kleine bijdrage doen aan Jarige Job. Een simpele toevoeging die groot verschil maakt.
  • Loyaliteitspunten inzetten: Koppel je spaarsysteem aan Jarige Job, zoals HEMA doet. Klanten kunnen hun punten inzetten voor bijvoorbeeld een slinger in de verjaardagsbox.
  • Statiegeld doneren: Bied klanten de optie om hun statiegeld rechtstreeks te doneren aan Jarige Job – een makkelijke manier om iets goeds te doen.
  • Thema-acties rond feestdagen: Haak in op momenten zoals december, waarin geven centraal staat. Wereldhave koppelde hun cadeaumaand aan een actie voor Jarige Job. Lees hieronder hoe ze dit hebben gedaan:

voorbeelden samenwerkingen

Greetz en Stichting Jarige Job pakken uit met vernieuwde kaartencollectie

La Place steunt Jarige Job: elk kind verdient een onvergetelijke verjaardag

59.946 cadeaus gedoneerd tijdens de PostNL actie in januari

kom in contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres van het bedrijf*
MM slash DD slash JJJJ
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Geboortedatum
Akkoordverklaring*
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Footer Jarige Job Wave