Bij Stichting Jarige Job geloven we in de kracht van samenwerking. Dankzij de steun van bedrijven vergroten we onze impact en kunnen we kinderen een onvergetelijke verjaardag geven, ook wanneer er thuis geen geld voor is.
Door klanten te betrekken bij deze missie, versterk je niet alleen het imago van jouw merk, maar kun je samen écht het verschil maken.
Er zijn verschillende manieren om met Jarige Job samen te werken, bijvoorbeeld op het gebied van marketing. Hieronder delen we enkele succesvolle voorbeelden.
Geef jouw product of dienst een feestelijk jasje en steun Stichting Jarige Job! Een deel van de opbrengst gaat naar onze stichting, zodat we samen kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, een feestelijke dag kunnen geven.
Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe, unieke editie van jouw product, zoals de Melkunie Bolletjes Vla, het feestelijk perentaartje van Albert Heijn ter ere van hun 125-jarig bestaan, of aan een Jan van Haasteren Jarige Job-puzzel.
Hieronder lees je meer over de samenwerking met Jan van Haasteren (JUMBO group).
Een effectieve marketingcampagne kan bijdragen aan de zichtbaarheid van Stichting Jarige Job. Zo riep Dr. Oetker mensen op om te bakken voor een ander, waarbij elke aankoop een donatie aan Stichting Jarige Job opleverde. De serie Bakken met Bizzey versterkte deze actie, waarin Bizzey samen met kinderen bakte en sprak over het belang van een verjaardag.
Geef klanten de kans om eenvoudig bij te dragen aan Stichting Jarige Job. Dit kan op meerdere manieren:
"*" geeft vereiste velden aan