Inner Wheel week bij Jarige Job groot succes

29 september 2024

Stichting Jarige Job is drie jaar lang het Nationaal Service Project van Inner Wheel Nederland. Deze serviceclub komt drie jaar lang in actie voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat daar thuis geen geld voor is. In deze drie jaar komen de leden ieder jaar een hele week verjaardagsboxen inpakken naast de acties die zij zelf op touw gaan zetten. De eerste editie van de Inner Wheel inpakweek zit erop en het was een groot succes. Meer dan 30 locale clubs hebben samen de handen uit de mouwen gestoken en 2.531 verjaardagsboxen ingepakt.

Verjaardagsboxen inpakken bij Jarige Job

Voor alle kinderen een feestelijke verjaardag om nooit te vergeten. Dat is wat de leden van Inner Wheel Nederland willen bereiken! Niet alleen door het inzamelen van geld maar ook door daadwerkelijk verjaardagsboxen in te pakken. In de week van 16-20 september was de feestelijke loods van Jarige Job gevuld met Inner Wheel leden uit het hele land. Op deze manier konden zij zelf ervaren waarvoor Inner Wheel drie jaar lang in actie komt. Volgens Inner Wheel zelf: "Dit is meer dan vrijwilligerswerk, het is een kans om iets bijzonders te doen en een kijkje achter de schermen te nemen bij een prachtige stichting."

In actie voor Stichting Jarige Job

De serviceclub, bestaande uit 63 lokale clubs met zo'n 2.000 leden, is al enkele maanden bezig met diverse acties om geld in te zamelen met als doel zoveel mogelijk kinderen een onvergetelijke verjaardag te geven. We hebben al diverse mooie acties voorbij zien komen, van fietstochten tot wijnproeverijen. Op de website van Inner Wheel kun je een teller vinden met het tot nu toe opgehaalde bedrag. Nieuwsgierig? Klik hier voor de tellerstand!

Lees hier meer over het Nationaal Service Project - Stichting Jarige Job.

Samen staan kinderen in armoede niet alleen

In Nederland groeien honderdduizenden kinderen op in armoede. Voor een Nederland zonder kinderarmoede is jouw handtekening hard nodig. Samen roepen we de Nederlandse regering op om het verschil te maken voor gezinnen met geldzorgen.

Teken jij de petitie?