Inpakmarathon 2018

24 mei 2018

Schrijf je in voor de Inpakmarathon 2018!

Ondanks de aantrekkende economie neemt het aantal arme kinderen niet af. Gelukkig weten steeds meer hulpverleners en ouders Jarige Job te vinden. Door de toenemende vraag van het aantal boxen en de stille zomermaanden moet er extra ingepakt worden om de zomerperiode te overbruggen. Daarom organiseert Stichting Jarige Job, na het succes van vorig jaar, de Inpakmarathon 2018!

Op vrijdag 8 juni vanaf 12:00 uur ’s middags gaan wij 24 uur lang verjaardagsboxen inpakken. Op zaterdag 9 juni wordt om 12:00 uur de Inpakmarathon feestelijk afgesloten. Iedereen (vanaf 18+) kan zich inschrijven voor een shift van 2,5 uur inpakken. Iedere shift staat in het teken van een ander thema. Je mag zelf voor een te gekke outfit zorgen die past bij het thema. Voor degene die niet zo creatief zijn, zijn er accessoires aanwezig passend bij het thema.

Het wordt een spectaculair feest waarbij er zoveel mogelijk verjaardagsboxen in worden gepakt! De ambitie is om het aantal gevulde boxen van vorig jaar, 5.422 stuks, te overtreffen.

Voor meer informatie en inschrijven zie de website: WWW.INPAKMARATHON.NL