Inpakmarathon resultaat: 5.586 verjaardagsboxen ingepakt!

In oktober was het dan eindelijk zover; de Jarige Job Inpakmarathon barstte na twee afgelaste edities weer los op het Van Nelle terrein in Rotterdam. Dit jaar staken we het jaarlijkse evenement in een aangepast jasje. Het knalfeest werd verspreid over drie dagen, zodat er op een verantwoorde én feestelijke manier zoveel mogelijk verjaardagsboxen ingepakt konden worden!

Honderden vrijwilligers bundelden hun krachten van vrijdag 1 oktober tot en met zondag 3 oktober om in 12 shifts van 2 uur zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Elke shift begon met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema! Jarige Job zorgde voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen hebben we er een groot feest van gemaakt en bijna 6.000 verjaardagsboxen ingepakt!

Bekijk thema’s en tijdssloten

Foto's vrijdag