Inpakmarathon 2022 resultaat: 7.630 verjaardagsboxen ingepakt én € 14.785,- gedoneerd!

Op 24 en 25 juni hebben honderden vrijwilligers zich ingezet om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken tijdens de Jarige Job Inpakmarathon. In de zomermaanden juli en augustus worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Door de Inpakmarathon 2022 kunnen 7.630 kinderen deze zomer toch een onvergetelijke verjaardag vieren!

De Jarige Job Inpakmarathon werd vrijdag om 10 uur officieel geopend door Enes Yigit, wethouder armoedebestrijding Rotterdam. Daarna ging de eerste groep inpakkers los. Twaalf uur lang werden op beide dagen al feestend de verjaardagsboxen ingepakt. De inpakmarathon bestond dit jaar uit 12 shifts verdeeld over 2 dagen. Met iedere shift een eigen feestelijk verkleedthema. Jarige Job zorgde voor te gekke outfits passend bij elk thema. Er ontstond een ware competitie onder de verschillende groepen inpakkers om zoveel mogelijk dozen in te pakken. Dit heeft geleid tot het prachtige resultaat van 7.630 verjaardagsboxen!

Dit jaar konden de deelnemers voor het eerst ook geld inzamelen voor Stichting Jarige Job. Deze actie heeft het fantastische bedrag van € 14.785,- opgeleverd, goed voor 422 verjaardagsboxen! Vrijwilligers en donateurs: ENORM bedankt!!

De Jarige Job Inpakmarathon 2022 is mede mogelijk gemaakt door FrameWave, Revelation EventsDave van der Wal, BolandSociJel, Arjan Broek fotografie, RenesVan Nelle Fabriek, Dj’s: Mattie Valk, Dimitri, Mats, Ronald, Liselotte, Romano Hèri, Fleur, Anne & Femke, Ruud, Jurrien en Mark Smit. Bekijk voor een sfeerimpressie hieronder de foto’s genomen tijdens de Inpakmarathon.

Bekijk de aftermovie!