Inpakmarathon 2023: 9.290 verjaardagsboxen én € 6.963,- !

29 juni 2023

Op 23 en 24 juni kwamen meer dan 300 vrijwilligers bij elkaar in de feestelijke loods van Stichting Jarige Job om verjaardagsboxen in te pakken. Tijdens de zomervakantie worden er geen verjaardagsboxen ingepakt en er zijn in die tijd wel heel veel kinderen jarig. Door de Inpakmarathon kunnen 9.920 kinderen toch feestelijk hun verjaardag vieren!

Zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken

Bij de feestelijke opening van de Inpakmarathon 2023 stonden onze vaste vrijwilligers centraal. Zij zijn onze echte helden! Daarom droegen de vrijwilligers een echt heldenshirt waarmee ze gelijk goed herkenbaar waren. De Inpakmarathon opende dan ook heel toepasselijk met de shift 'Helden en Heldinnen', waarna er nog 11 shifts met elk een eigen verkleedthema volgden, verdeeld over de vrijdag en zaterdag. Twaalf uur lang draaiden verschillende dj's swingende muziek en zorgden hiermee voor een echt inpakfeest. De lat voor het aantal ingepakte boxen lag hoog, iedere shift wilde de voorgaande shift overtreffen. Dit heeft geresulteerd in het ontzettend hoge aantal van 9.920 verjaardagsboxen!

Donaties Jarige Job Inpakmarathon

De inpakkers hebben niet alleen verjaardagsboxen ingepakt, maar voorafgaand aan de Inpakmarathon geld ingezameld om de ingepakte boxen te financieren. Zij hebben zich laten sponsoren door familie, vrienden en collega's. Met als resultaat een waanzinnig bedrag van € 6.963,-, goed voor 198 verjaardagsboxen! Alle vrijwilligers en donateurs: SUPER bedankt voor jullie hulp en donaties!!

Jarige Job Inpakmarathon

De Jarige Job Inpakmarathon 2023 is mede mogelijk gemaakt door Revelation EventsDave van der Wal, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Het gevonden voorwerp, Dj's: Nick, Ronald & Joeri, Kevin, Liselotte & Lisanne, Mayoni & Arnoud, Ruud,  Jurriën, Dimitri en Dave. Dankjewl allemaal! Bekijk voor een sfeerimpressie de foto's en de aftermovie.

Bekijk hier de foto's!

Bekijk hieronder de aftermovie!