Het resultaat van de Jarige Job Inpakmarathon 2023: 9.290 verjaardagsboxen ingepakt én een bedrag van € 6.963,- gedoneerd!

Op 23 en 24 juni vond de zesde editie van de Jarige Job Inpakmarathon plaats. Op deze twee dagen kwamen er honderden enthousiaste vrijwilligers naar onze feestfabriek om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. En dat is gelukt! Met het ongelofelijk hoge aantal van 9.290 ingepakte verjaardagsboxen hebben we met z’n allen het aantal van vorig jaar ruimschoots overtroffen.

Dagelijks worden er in onze loods verjaardagsboxen ingepakt door bedrijven die dit als teamuitje komen doen. In de zomervakantie worden er geen verjaardagsboxen ingepakt, maar er zijn dan wel heel veel kinderen jarig. Door de Inpakmarathon kunnen we deze kinderen toch een onvergetelijke verjaardag bezorgen.

Bij de feestelijke opening van de Jarige Job Inpakmarathon op vrijdagochtend werden onze vaste vrijwilligers in het zonnetje gezet. Dit zijn onze helden die ons het hele jaar door helpen om alle verjaardagsboxen op tijd de deur uit te krijgen. Onze vrijwilligers waren tijdens de Inpakmarathon te herkennen aan hun superheldenshirt.

Na de opening ging de eerste groep inpakkers ‘Helden en Heldinnen’ aan de slag. Op beide dagen werden 12 uur lang verjaardagsboxen ingepakt. De dagen waren verdeeld in 12 shifts met ieder een eigen verkleedthema. De inpakkers kwamen verkleed naar onze locatie en konden hier hun outfit compleet maken met accessoires. Tijdens het inpakken draaiden verschillende dj’s swingende muziek en zweepten zij de inpakkers op om zoveel mogelijk boxen in te pakken. En met resultaat! Wel 9.290 verjaardagsboxen staan nu klaar om verzonden te worden.

De deelnemers hebben zich naast het inpakken ook nog laten sponsoren door familie, vrienden en collega’s. Deze inzamelactie heeft een totaalbedrag van € 6963,- opgeleverd.

Dit jaar konden de deelnemers voor het eerst ook geld inzamelen voor Stichting Jarige Job. Deze actie heeft het fantastische bedrag van € 14.785,- opgeleverd, goed voor 422 verjaardagsboxen! Vrijwilligers en donateurs: ENORM bedankt!!

De Jarige Job Inpakmarathon 2023 is mede mogelijk gemaakt door Revelation EventsDave van der Wal, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Het gevonden voorwerp, Dj’s: Nick, Ronald & Joeri, Kevin, Liselotte & Lisanne, Mayoni & Arnoud, Ruud,  Jurriën, Dimitri en Dave. Bekijk voor een sfeerimpressie hieronder de foto’s genomen tijdens de Inpakmarathon.

Bekijk de aftermovie!