Het resultaat van de Jarige Job Inpakmarathon 2024: 10.126 verjaardagsboxen ingepakt én een bedrag van € 20.967,- gedoneerd!

Op 7 en 8 juni vond de zevende editie van de Jarige Job Inpakmarathon plaats. 24 uur achter elkaar pakten honderden vrijwilligers zoveel mogelijk verjaardagen in. En met succes! Met het ongelofelijk hoge aantal van 10.126 ingepakte verjaardagsboxen hebben we met z’n allen het aantal van vorig jaar ruimschoots overtroffen. Daarnaast hebben de deelnemers van de Inpakmarathon zich ook nog laten sponsoren door familie, vrienden en collega’s. Deze inzamelactie heeft een totaalbedrag van €20967,- opgeleverd. Vrijwilligers en donateurs: ENORM bedankt!!

De Jarige Job Inpakmarathon 2024 is mede mogelijk gemaakt door Revelation EventsDave van der Wal, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Het gevonden voorwerp, Van de Boom Sapmakers & co, Catering by Warda, Still, Dj’s: Ronald, MATTA, Temperature Crew, Ruud, Leandro | Triplestar DJ, Freddie Mercure, Mart, Bessy, Jailo en Ofnoh en fotografen: MoosFotografie en Savisuals. Dankjewel allemaal!

Gelukkig hebben we de beelden nog! Bekijk de aftermovie en de foto’s hieronder.

📸 MoosFotografie en Savisuals

Samen staan kinderen in armoede niet alleen

In Nederland groeien honderdduizenden kinderen op in armoede. Voor een Nederland zonder kinderarmoede is jouw handtekening hard nodig. Samen roepen we de Nederlandse regering op om het verschil te maken voor gezinnen met geldzorgen.

Teken jij de petitie?