Inpakmarathon 2024 groot succes!

11 juni 2024

De zevende editie van de Inpakmarathon zit erop! Meer dan 300 vrijwilligers hebben in 24 uur tijd 10.126 verjaardagsboxen ingepakt, een nieuw record. Met deze voorraadbuffer kunnen de kinderen die jarig zijn in de maanden juli en augustus ook een feestelijke verjaardag vieren. Want in de zomervakantie worden er geen verjaardagsboxen ingepakt, maar zijn er wel kinderen jarig.

24 uur lang verjaardagsboxen inpakken

Dit jaar hebben de vrijwilligers 24 uur aaneengesloten handen uit de mouwen gestoken, ook 's nachts. Een hele prestatie waarbij de vaste vrijwilligers van Jarige Job ervoor zorgden dat alles op rolletjes verliep. De inpakmarathon, verdeeld over twaalf shifts met ieder een eigen feestelijk verkleedthema, opende op 7 juni om 12 uur met de shift Flower Power. 24 uur lang draaiden verschillende dj's swingende muziek en maakten er een echt feest van. Op de helft van de marathon, om 00:00 uur, werden de inpakkers verrast met een live optreden van Dave van der Wal. De lat voor het aantal ingepakte boxen lag hoog, iedere shift wilde de voorgaande shift overtreffen. Dit heeft geresulteerd in het ontzettend hoge aantal van 10.126 verjaardagsboxen!

Sponsoring Jarige Job Inpakmarathon

De deelnemers hebben niet alleen verjaardagsboxen ingepakt. Voorafgaand aan de Inpakmarathon hebben zij zich laten sponsoren door familie, vrienden en collega's om de door hen ingepakte boxen van €35,- per stuk ook te financieren. En met resultaat! Er is een geweldig bedrag van €20.967,- opgehaald. Alle vrijwilligers en donateurs enorm bedankt! De donatieteller loopt nog steeds door. Je kan nog steeds hier doneren.

Inpakmarathon 24 uur live

De Jarige Job Inpakmarathon was voor het eerst live te volgen op TikTok en YouTube. En dat hebben we geweten; er waren ruim 45.000 toeschouwers waarvan we 24 uur lang ontzettend lieve berichtjes ontvingen. Naast de berichtjes bleven de donaties ook verder oplopen tijdens het inpakfestijn.

Vrienden van Jarige Job

De Jarige Job Inpakmarathon 2024 is mede mogelijk gemaakt door Revelation EventsDave van der Wal, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Het gevonden voorwerp, Van de Boom Sapmakers & co, Catering by Warda, Still, Dj's: Ronald, MATTA, Temperature Crew, Ruud, Leandro | Triplestar DJ, Freddie Mercure, Mart, Bessy, Jailo en Ofnoh en fotografen: MoosFotografie en Savisuals. Dankjewel allemaal! Bekijk voor een sfeerimpressie de foto's en de aftermovie.

Bekijk hier de foto's en hieronder de aftermovie!

Karweitje voor een Partijtje

Roep deze zomervakantie je kinderen, neefjes, nichtjes of buurkinderen op om klusjes te doen in ruil voor donaties aan Stichting Jarige Job! Met deze donaties sparen kinderen verjaardagsboxen in de nieuwe Jarige Job spaarkaart app. Hiermee maken zij door middel van karweitjes een partijtje mogelijk voor kinderen waarbij er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag.

Help jij mee?

Autowassen voor Karweitje voor een Partijtje