Resultaat Inpakmarathon: 5.568 verjaardagsboxen!

18 oktober 2021

De vierde editie van de Stichting Jarige Job Inpakmarathon in Rotterdam was een enorm succes! In drie dagen tijd bundelden honderden inpakkers en vrijwilligers hun krachten om gezamenlijk zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken voor jarige kinderen. Het resultaat mag er zijn: tijdens de Jarige Job Inpakmarathon werden er 5.568 verjaardagsboxen ingepakt.

Feestelijk verjaardagsboxen inpakken

Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 oktober wisten de Dj’s er een groot feest van te maken in de Jarige Job verjaardagsfabriek op het Van Nelle terrein in Rotterdam. Niet alleen de verkleedkleren, maar ook de beste dansmoves zijn uit de kast getrokken tijdens de Inpakmarathon. Tijdens dit driedaagse evenement stonden per dag drie nieuwe teams klaar om twee uur lang de handen uit de mouwen te steken voor kinderen uit kwetsbare gezinnen. Ieder team was verkleed in een ander feestelijk thema, en met thema's "Jetzt gehts los", "Glitteren en schitteren" en "Blijdorp beestenboel" zorgde dit voor de meest spectaculaire outfits én een hoog feestgehalte bij Stichting Jarige Job!

Verjaardagsbox van Jarige Job

Ieder jaar weer zijn er tienduizenden kinderen door heel Nederland die hun verjaardag niet kunnen vieren vanwege geldproblemen thuis. Deze ene belangrijke dag in het jaar kunnen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Met de verjaardagsbox zorgen wij er daarom voor dat dit niet hoeft. De box is gevuld met traktaties, slingers, ballonnen, een taartmix, iets lekkers voor thuis en natuurlijk cadeaus om van iedere verjaardag een enorm feest te maken, want ieder kind verdient een verjaardag!

Jarige Job Inpakmarathon

De Jarige Job Inpakmarathon 2021 is mede mogelijk gemaakt door Revelation Events, Dave van der Wal, Coca Cola, Boland, SociJel, Renes, Van Nelle Fabriek, Disney, Dj Dimitri, Dj Ruud, Dj Daniel, Dj Adriaan & Sander, Dj The Smiths, Dj Liselotte en Dj Pascal. Bekijk voor een sfeerimpressie de foto's genomen tijdens de Inpakmarathon via deze link.